Agra 10/10/10

Tjena Bloggen!

Idag ar det jag Frazze som skriver, tankte att det var pa tiden att jag ocksa skriver. Idag ar vi I Agra, staden dar Taj Mahal finns, faktiskt sa sitter vi bara 500 meter ifran palatset nu. Ska dit imorgon nar det ar soluppgang cirka halv sex. Det har ar alltsa var nast sista dag i Indien for imorgon sa aker vi till Hong Kong 23.15 var tid. Tar fem timmar dit sa far forsoka hinna sova pa planet. Kanslan ar annars att jag valdigt garna hade tagit ett dopp i varmen, synd att allt vatten i Indien typ ar skitigt! Men det kmr snart att andras nar vi landar pa Filippinerna, sol och bad for hela slanten kan ja lova! Har en del bilder ja tankte lagga upp men det far vi ta en annan dag. Hoppas ni har det najs dar hemma de har vi i alla fall!
Peace out
Franz

Kommentarer
Postat av: Vicki

Yeah he's alive :P

upp med bilder =)

soluppgången där kommer nog bli mäktig.

Ta hand om er!

kram

2010-10-10 @ 21:57:48
URL: http://vickistaerner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Spännande att följa era strapatser.Här har vi ca 9 grader.Det tyckte vi var ganska skönt.Inatt har det varit minusgrader.Ha det bra.

Hälsa reskompisen Frasse.Ta hand om er.

En stor kram från faster Lena.

2010-10-11 @ 12:42:10
Postat av: Ann

Om jag inte räknar fel så landar ni snart i Hong Kong. Där skulle jag vilja vara med en stund.

Jag tror shoppingen är bra! Ni kanske rent av kan köpa lite presenter åt dom som har börjat skrapa bilrutorna!

Take care,

Ann

P.S. Elin, säj till Franz att han måste skriva

minst 30 rader.

2010-10-11 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0